جدیدترین شاسی بلند وارداتی سایپا، قیمت و مشخصات، عکس

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، چانگان CS35 پلاس که یکی از گزینه های قطعی برای واردات است، به تازگی معین قیمت شده است.قیمت تمام شده CS35 پلاس از درب گمرک 900 میلیون تومان بوده که با توجه به اعمال هزینه هایی مثل مالیات بر ارزش افزوده و بعلاوه در نظر گرفتن سود 17 درصدی، به یک میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت خواهد رسید.

جدیدترین شاسی بلند وارداتی سایپا، قیمت و مشخصات، عکس

امیرمسعود عابدینی: مسئولان بر این نکته تاکید داشتند که قیمت کارخانه این خودرو بیشتر از یک میلیارد و 300 میلیون تومان نخواهد بود که باید دید پس از عرضه و واردات محموله های دیگر، همین قیمت را حفظ خواهند کرد یا نه.

چانگان CS35 پلاس پس از مدل CS15 دومین کراس اور چانگان به شمار میرود که نسل قبل آن در سایپا مونتاژ می شد.تغییرات نسبتا زیادی در این خودرو نسبت به نسل قبل دیده می گردد.

طراحی کلی خودرو متناسب با زبان طراحی محصولات چانگان است.

در نمای جلویی شاهد استفاده از چراغ متصل هستیم.گرافیک دیلایت خودرو شکلی رادیکالی دارد و این رادیکالی بودن در قسمت پایینی سپر هم دیده می گردد.چراغ اصلی در پایین ترین قسمت واقع شده است.

جلوپنجره خودرو با عناصر پازلی و چندضلعی شکل تزئین شده که نمای اسپرتی را ایجاد نموده است.

نمای پشتی CS35 پلاس هماهنگی خوبی با قسمت جلویی دارد.چراغ متصل با همان گرافیک در این قسم دیده می گردد.نوشته های زیاد و طولانی پایین درب صندوق عقب فاقد مجذوب کنندهیت است.

در دیفیوزر خودرو شاهد استفاده از دو اگزوز اسپرت هستیم.

نمای کناری دارای برجستگی ها و عمق هایی است که خودرو را عضلانی تر نشان می دهد.در تیپ 3 شاهد استفاده از رینگ اسپرت 18 اینچی هستیم.

کابین CS35 پلاس فرم و شکل مدرنی دارد.فرمان D کات، دو نمایشگر کنار هم و سبک کشیده دریچه تهویه هوا از عناصر مجذوب کننده فضای داخلی هستند.

هر دو تیپ 2 و 3 که قرار است وارد ایران شوند، دارای امکانات استاندارد مثل سنسور نور، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، آینه تاشو برقی با گرمکن، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، نمایشگر 10 اینچی، تنظیم دستی صندلی های جلو، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، کروز کنترل، اتوهلد، کنترل سرعت در سرازیری، کمکی حرکت در سربالایی و... است.

سقف پانوراما، دوربین جانبی سمت راست، تهویه اتوماتیک و ایربگ پرده ای از امکانات تیپ 3 هستند.

پیشرانه 1.4 لیتری توربو GDi و 4 سیلندر در هر دو تیپ 155 اسب بخار قدرت و 255 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.گیربکس دوکلاچه اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

فراوری و مونتاژ این خودرو با مدل 2022 به وسیله سایپا در آینده شروع خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "جدیدترین شاسی بلند وارداتی سایپا، قیمت و مشخصات، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شاسی بلند وارداتی سایپا، قیمت و مشخصات، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید