برگزاری آیین تجلیل از بهترین های آزمون سراسری کرمانشاه

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، آیین تجلیل از بهترین های آزمون سراسری سال 1401 استان کرمانشاه، در تالار شهید بهشتی برگزار گردید.

برگزاری آیین تجلیل از بهترین های آزمون سراسری کرمانشاه

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم، با اشاره به برنامه ریزی برای ارتقای جایگاه استان در کنکور سراسری، گفت: در کوششیم با توانمندسازی دانش آموزان استان یک روند رو به رشد را در کسب رتبه های خوب در کنکور سراسری داشته باشیم.

محمدی با بیان اینکه سال جاری رتبه یک کنکور سراسری در رشته علوم انسانی به وسیله یکی از دانش آموزان پسر کرمانشاهی کسب شد، گفت: آقای محمد بهرامی یک الگوی خوب برای دانش آموزان کرمانشاهی است و امیدواریم با کسب رتبه برتر از سوی وی در کنکور سراسری، در سنوات آینده شاهد پیروزیت بیشتر داوطلبان استان در آزمون سراسری باشیم.

محمدی اضافه نمود: سال جاری بیش از 230 رتبه زیر هزار به وسیله داوطلبان استان در کنکور سراسری کسب شد.

وی سپس هماهنگی بین خانه و مدرسه را در پیروزیت دانش آموزان در آزمون های سراسری موثر دانست و گفت: بچه ها ما همانند پرنده ای هستند که برای پرواز و رسیدن آنها به پیروزیت باید خانواده ها و آموزش و پرورش دو بال دانش آموزان شوند.

وی در ادامه از معلم ها، مدیران و خانواده ها خواست به دانش آموزان امید داده و از این طریق انگیزه آنها را برای کوشش بالا ببرند.

وی اشاره ای هم به توجه آموزش و پرورش به تربیت چندساحتی دانش آموزان داشت و گفت: باید دانش آموزان را طوری بار بیاوریم که در همه حوزه ها پیروز بوده و آماده ورود به جامعه شوند.

وبلاگ خرید اینترنتی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری آیین تجلیل از بهترین های آزمون سراسری کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آیین تجلیل از بهترین های آزمون سراسری کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید