با ارزان ترین و گران ترین پارکینگ فرودگاه ها در سراسر جهان آشنا شوید

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، ارزان ترین و گران ترین پارکینگ فرودگاه ها

اصولا بیشتر کسانی که به مسافرت های هوایی می فرایند و دارای وسایل نقلیه هستند، دارای این مشکل هستند که ماشین خود را کجا پارک کنند و هزینه آن را چگونه مدیریت کنند. البته این که ماشین خود را اگر در پارکینگ فرودگاه بگذارید، دارای مزیت ها و معایبی است. از مزایای آن این است که ماشین شما در جایی مطمئن قرار گرفته است و شما هر زمان که از سفر بازگشتید می توانید با اطمینان خاطر به سراغ وسیله نقلیه خود بروید و البته معایبی دارد همچون این که وقتی به این روش برای اسکان ماشین خود پناه می برید، ممکن است هزینه سرسام آوری داشته باشد! اگر شما از آن دسته افرای باشید که برای سفرشان بودجه ای تعیین تعیین می کنند، باید با لیست ارزان ترین و گران ترین پارکینگ فرودگاه ها در جهان آشنا شوید چون مطمئنا روزی از اطلاعات این لیست استفاده خواهید کرد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید.

با ارزان ترین و گران ترین پارکینگ فرودگاه ها در سراسر جهان آشنا شوید

به هر حال همه ما به عنوان یک مسافر، برنامه هایی برای خود داشته باشیم تا بتوانیم با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته ایم، علاوه بر این که به هزینه هایی همانند بلیط هواپیما و یا مکان های دیدنی، اقامت، غذا، تفریح و کرایه نیز فکر کنیم، به هزینه هایی همانند پارکینگ فرودگاهی که از آن پرواز می کنیم نیز توجه داشته باشیم چون بخواهیم یا نه، این هزینه در زمره هزینه های واجب کسانی که با هواپیما مسافرت می کنند، قرار گرفته است. با این حال، اما آیا تا به حال به هزینه های پارکینگ فرودگاه ها فکر کرده اید؟

با این که گاهی اوقات پارکینگ فرودگاه ها دارای هزینه های سرسام آوری برای مسافران به وجود می آورند بلکه گاهی هم می توان هزینه های آن را مدیریت کرد. البته همین میزان هزینه های پارکینگ فرودگاه، به عنوان شاخصی برای تعیین ارزان ترین و گران ترین پارکینگ فرودگاه ها در سراسر جهان، در نظر گرفته شده است.

برای به دست آوردن آمار دقیق ارزان ترین و گران ترین پارکینگ فرودگاه ها در جهان از آمار یکی از وب سایت های بسیار معروف به نام MyVoucherCodes که آمار این پارکینگ ها را به صورت آنلاین و به روز در اختیار بازدید کنندگانش می گذارد، استفاده کرده ایم.

ما آیا استفاده از آمار این سایت اطلاعاتی را به دست آورده ایم که در این زمینه به ما کمک ویژه ای می نماید. در این وب سایت، تنها هزینه یک هفته ماندن در 100 مورد از پارکینگ فرودگاه های رسمی و پر رفت و آمد جهان را بدون رزرو قبلی بررسی نمودیم تا به ارزان ترین و گران ترین پارکینگ فرودگاه ها در جهان برسیم.

البته باید باز هم دید که کدام یک از فرودگاه ها در سرتاسر این فهرست در جهان، دارای پارکینگ های ارزانی هستند و کدام یک این توانایی را دارد که بییشتر بخش هزینه های سفر شما را در بر بگیرد. با بررسی این شاخص تعیین شد که از بین 5 پارکینگ گران و هزینه بر فرودگاه ها در جهان، 3 مورد از آن ها در انگلیس و علی الخصوص در لندن قرار گرفته اند. بیشترین هزینه هم متعلق به فرودگاه هیترو (Heathrow Airport) است که در صدر این فهرست با عنوان گران ترین پارکینگ فرودگاه جهان قرار گرفته است.

این فرودگاه که در لندن قرار گرفته است و بسیار هم معروف است، تقریبا در حدود 8 برابر گران تر از فرودگاه های دیگر در مکان هایی پر پرواز همانند بانکوک در زمان مشابه است. از مزایای این بررسی این است که به مسافرانی که همیشه ماشین خود را در پارکینگ فرودگاه ها می گذارند، کمک می کند تا بدانند برای این هزینه تقریبا فراموش شده چه میزان بودجه اختصاص دهند، به هر حال اگر روزی تصمیم گرفتید با این شرایط به سفر هوایی بروید؛ این فهرست را بخوانید.

ابتدا به سراغ گران ترین پارکینگ فرودگاه های جهان می رویم تا بینیم در هنگام گذاشتن ماشین در پارکینگ این فرودگاه ها، چه میزان باید آماده باشید که در پایان با هزینه های سنگین آن ها رو در رو شوید. 5 مورد از گران ترین پارکینگ فرودگاه های سراسر جهان که در بالای فهرست قرار گرفته اند و دارای هزینه های سرسام آوری هستند، عبارت اند از:

  • فرودگاه گتویک لندن (London Gatwick Airport) که میانگین هزینه استفاده از آن برای یک هفته در حدود 145 پوند انگلیس تخمین زده شده است.
  • فرودگاه زوریخ (Zürich) که در کشور سوئیس واقع شده است و میانگین هزینه آن برای یک هفته، در حدود 162.64 پوند است.
  • فرودگاه استانستد (Stansted)، یکی دیگر از فرودگاه های گران این فهرست است که در شهر لندن قرار گرفته است و میانگین هزینه آن برای یک هفته ماندن ماشین حدود 164.50 پوند است.
  • فرودگاه بین المللی ابوظبی (Abu Dhabi) در کشور امارات متحده عربی قرار گرفته است و دارای هزینه 176.40 پوندی در یک هفته است.
  • و در نهایت گران ترین پارکینگ فرودگاه جهان، فرودگاه بین المللی هیترو لندن که به صورت میانگین هزینه آن بالغ بر 187.50 پوند برآورد شده است.

حال می خواهیم به بررسی ارزان ترین پارکینگ فرودگاه های جهان بپیردازریم اما قبل از آن جالب است بدانید که در فهرست رده بندی ارزان ترین فرودگاه های جهان، فقط 3 فرودگاه از قاره آسیا تعیین شده است و بر طبق این آمار شاید بتوان گفت که هزینه سفر به آسیا نسبت به دیگر نقاط جهان کمتر و مقرون به صرفه تر است.

  • فرودگاه بین المللی سائو پائولو گوارولوس (São Paulo-Guarulhos) از برزیل که هزینه پارکینگ آن برای یک هفته بالغ بر 28 پوند بر آورد شده است.
  • فرودگاه بین المللی ووهان تیان هه (Wuhan Tianhe) چین با هزینه 26.95 پوند برای یک هفته در رده دوم قرار گرفته است.
  • پارکینگ فرودگاه دوسلدورف (Düsseldorf Airport) آلمان دارای میانگین هزینه ای بالغ بر 25.52 پوند برای یک هفته است.
  • فرودگاه بین المللی چانگ کینگ جیانگ بی (Chongqing Jiangbei) چین که دارای میانگین هزینه ای بالغ بر 23.10 پوند برای یک هفته است.
  • در آخر هم به فرودگاه بین المللی سوارنابومی (سووارنابومی) تایلند می رسیم که میانگین هزینه پارکینگ آن بالغ بر 22.54 پوند است.
منبع: الی گشت

به "با ارزان ترین و گران ترین پارکینگ فرودگاه ها در سراسر جهان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ارزان ترین و گران ترین پارکینگ فرودگاه ها در سراسر جهان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید