بازی Bravely Default II فردا روی استیم عرضه می گردد؛ تریلر نسخه کامپیوتر را ببینید

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، شرکت اسکوئر انیکس به صورت رسمی اعلام نموده که میخواهد بازی Bravely Default II را به وسیله استیم برای کامپیوترهای شخصی منتشر کند.

بازی Bravely Default II فردا روی استیم عرضه می گردد؛ تریلر نسخه کامپیوتر را ببینید

این شرکت اعلام نموده است که بازی Bravely Default II در تاریخ 11 شهریور (2 سپتامبر) با قیمت 60 دلار برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. بازیکنانی که بازی را پیش خرید نموده باشند یا آن را تا قبل از 22 شهریور (13 سپتامبر) خریداری نمایند، قادر خواهند بود آن را با 10 درصد تخفیف و با قیمت 54 دلار تهیه نمایند.

نسخه کامپیوترهای شخصی از کنترلر پشتیبانی خواهد نمود و گزینه های مختلفی برای معین رزولوشن آن وجود دارد. بعلاوه صداپیشگی انگلیسی و ژاپنی در این نسخه گنجانده شده است. در باب زیرنویس هم بازی از زیرنویس زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، کره ای، چینی ساده شده و چینی سنتی پشتیبانی خواهد نمود.

بازی Bravely Default II یک اثر نقش آفرینی ژاپنی با مبارزات نوبتی است که در تاریخ 8 اسفند (26 فوریه) سال شمسی گذشته به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده بود. همان طور که از نام بازی معین است، این اولین قسمت از مجموعه بازی های Bravely Default نیست. اولین قسمت این مجموعه بازی در اکتبر 2012 به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو 3دی اس (3DS) منتشر شد و سپس چند سال بعد دنباله مستقیمی از این سری با نام Bravely Second: End Layer برای 3DS منتشر شد.

Bravely Default II دنباله دیگری برای این مجموعه بازی نقش آفرینی است. با توجه به اینکه قسمت های قبلی همگی فقط برای کنسول های نینتندو منتشر شده اند، عرضه ناگهانی Bravely Default II برای کامپیوترهای شخصی کمی عجیب است و به یک باره قشر تازهی از مخاطبان را به دنیای این اثر معرفی می نماید. البته، باید در نظر داشت که برخلاف Bravely Second: End Layer که دنباله مستقیمی برای بازی اول بود، Bravely Default II دنباله مستقیم قسمت اول نیست و دارای شخصیت ها، محیط و خط داستانی تازه ای است. همین موضوع می تواند تا حد قابل توجهی مانع سردرگمی مخاطبان تازه گردد و آن ها را راحت تر وارد دنیا این اثر کند.

با این حال، بالاخره اشاره هایی برای افرادی که قسمت های قبلی را انجام داده اند، وجود خواهد داشت و سیستم گیم پلی هم از همان اصول قسمت های قبلی پیشروی می نماید. شاید منطقی تر بود که اسکوئر انیکس قسمت های قبلی این مجموعه بازی را هم برای کامپیوترهای شخصی معرفی می کرد تا دوستداران این پلتفرم بتوانند مجموعه بازی Bravely Default را به صورت کامل تری روی کامپیوتر تجربه نمایند.

در فوریه سال جاری شرکت اسکوئر انیکس اعلام نموده بود که بازی Bravely Default II توانسته بیش از 950 هزار نسخه فروش داشته باشد و فروش خود را تقریباً به یک میلیون نسخه برساند که این عملکرد درخشانی برای این بازی به شمار میرود. این نرخ فروش یکی از برترین عملنمودها میان هر سه اثر این مجموعه نقش آفرینی است. اکنون این بازی قرار است برای استیم هم منتشر گردد، این فرصت مهیا خواهد شد تا رشد دیگری را در فروش بازی ببینیم.

اسکوئر انیکس هنوز از عرضه این بازی برای کنسول های دیگر صحبت ننموده است و فقط بازی برای سوییچ و کامپیوترهای شخصی در دسترس است.

می توانید در ادامه تریلر نسخه استیم بازی و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Bravely Default II فردا روی استیم عرضه می گردد؛ تریلر نسخه کامپیوتر را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Bravely Default II فردا روی استیم عرضه می گردد؛ تریلر نسخه کامپیوتر را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید