اولویت یحیی برای پرسپولیس؟

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، خبرنگاران ورزشی: در صورت بازی شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس این باشگاه در پی تقویت تیمش در پست های مختلف خواهد بود.

اولویت یحیی برای پرسپولیس؟

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت راهنمایی یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است. پرسپولیسدر هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به فزونی رسید. پرسپولیسهمچنان با پنجره بسته جابجاییی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه امسال در جام حذفی به مصاف ویستا توربین می رود.

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، پنجره جابجاییی باشگاه پرسپولیس که به علت شکایت گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سابق این تیم بسته شده بود. به زودی با پرداخت کامل مطالبات این مربی دوباره باز خواهد شد.

حال این سوال وجود دارد که در صورت باز شدن پنجره جابجاییی این باشگاه اولویت یحیی گل محمدی تقویت کدام پست این تیم است.

هنوز زمان زیادی تا جابجایی به جای مانده است. به همین دلیل نمی توان به طور قطعی نظر داد اما آنچه از گفته های نزدیکان پرسپولیس پیداست محمدی 2 اولویت دارد: اول اینکه در پی جذب یک بازیکن در پست هافبک بازی ساز خارجی باشد. که درصورت به توافق نرسیدن باشگاه با یک بازیکن باکیفیت در این پست احتمالا آن ها در پی جذب یک بازیکن خارجی در پست مهاجم خواهند بود.

منبع: رکنا

به "اولویت یحیی برای پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت یحیی برای پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید