افزایش 10 درصدی تناژ حمل شده کالا از بندر امیر آباد

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، تناژ حمل شده کالا از سوی شرکت های حمل و نقل کالا در 6 ماهه نخست سال جاری از بندر امیر آباد 10 درصد افزایش داشت.

افزایش 10 درصدی تناژ حمل شده کالا از بندر امیر آباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ خرید اینترنتی از ساری، علی نصیری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه کل تناژ حمل شده کالا در 6 ماهه اول سال جاری از بندر امیر آباد یک میلیون 76 هزار و 579 تن بوده است، گفت: تناژ حمل شده کالا از سوی شرکت های حمل و نقل کالای در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال از بندر امیر آباد 10 درصد افزایش داشت.

او اضافه کرد: کل تناژ حمل شده کالا در بندر فریدونکنار 101 هزار و 386 تن و در بندر نوشهر را 412 هزار تن ذکر کرد که از سوی شرکت های حمل ونقل کالا مستقراز بندر های فریدونکنار و نوشهربه سایر نقاط کشور حمل شده است.

نصیری گفت:133 شرکت حمل ونقل و شعبات در مازندران فعال بوده و این استان دارای 7 انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های حمل ونقل کالا ویک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های حمل ونقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان ویک اتحادیه حمل بارو 13 انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه کالای جاده ای می باشد.

تعداد کل ناوگان باری استان 18 هزار و 61 دستگاه و تعداد رانندگان باری استان 16 هزارو 579 نفر می باشد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش 10 درصدی تناژ حمل شده کالا از بندر امیر آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 10 درصدی تناژ حمل شده کالا از بندر امیر آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید