یزدانی و مرادمند به پادگان شهید نامجو انزلی رفتند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، دو مدافع تیم فوتبال استقلال خودشان را به پادگان نیروی دریایی شهید نامجو انزلی معرفی کردند تا دوران آموزشی سربازی خود را سپری نمایند.

یزدانی و مرادمند به پادگان شهید نامجو انزلی رفتند

به گزارش تسنیم، پس از اینکه محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال خودش را به پادگان نیروی دریایی شهید نامجو انزلی معرفی کرد، سیاوش یزدانی دیگر مدافع مشمول نیز راهی این پادگان شد تا دوران آموزش سربازی خود را سپری کند.

با توجه به اینکه ملوان در لیگ دسته اول حضور دارد و هنوز فرصت جابجایی نیم فصل این لیگ به انتها نرسیده، یزدانی و مرادمند می توانند راهی این تیم شوند. ملوانی ها تنها یک جای خالی در فهرست خود دارند و تا فردا (12 اسفندماه) که انتها نقل وانتقالات زمستانی لیگ دسته اول خواهد، فرصت دارند یک بازیکن تیم شان را کنار بگذارند تا بتوانند از یزدانی و مرادمند بهره ببرند.

با اعزام یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی، این دو بازیکن تنها زمانی می توانند برای تیم ملی بازی نمایند که ستادکل نیرو های مسلح با درخواست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان اجازه حضور آن ها در اردو های تیم ملی را بدهد.

یگان خدمتی یزدانی پیش از این سپاه بود، اما با توجه به انتها مهلت جابجایی در لیگ برتر، او نمی توانست به فجر برود و ظاهراً یگان خدمتی اش تغییر نموده تا بتواند در ملوان بازی کند.

منبع: فرارو

به "یزدانی و مرادمند به پادگان شهید نامجو انزلی رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی و مرادمند به پادگان شهید نامجو انزلی رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید