وقت خداحافظی است آقای شجاعی

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی چهارمین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا را با شکست برابر عراق پشت سرگذاشت که مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان تیم ملی وارد زمین شد و 81 دقیقه برای این تیم بازی کرد و با دریافت دومین کارت زرد اخراج شد.

وقت خداحافظی است آقای شجاعی

شجاعی که در طول 81 دقیقه حضورش در ترکیب تیم ملی هم نتوانست تاثیری در بهتر شدن فرایند بد تیم ملی داشته باشد، با حرکتی مبتدیانه دومین کارت زرد را دریافت کرد و با بیرون رفتنش از زمین هم تمرکز سایر بازیکنان را برهم زد و هم باعث شد تیم ملی در ثانیه های سرانجامی گل دوم را دریافت کند.

پس از سرانجام این دیدار هر چند شجاعی از رفتارش عذرخواهی کرد اما سیلی از نقدها به سمت او سرازیر شد و بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان و علاقمندان به فوتبال تاکید کردند زمان خداحافظی او از تیم ملی فرا رسیده و کادر فنی باید از یک بازیکن جوان به جای او استفاده کند.

شجاعی که متولد 19 خرداد سال 1363 است در آستانه 36 سالگی واقع شده است و باید زودتر از اینها کفش ها را آویزان می کرد اما مارک ویلموتس که به تازگی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته بود و شناختی از بازیکنان نداشت، با توصیه نزدیکان به تیم ملی این بازیکن را بازهم در فهرست تیمش قرار داد.

مجید نامجومطلق پیشکسوت فوتبال ایران در مورد حضور این بازیکن در دیدار با عراق گفت: شرایط فعلی شجاعی به گونه ای نبود که به درد این بازی بخورد. شجاعی به سلیقه ویلموتس بازی کرد، اما چیز خاصی از این بازیکن ندیدیم. با حرکتی که شجاعی کرد و اخراج شد، کلاً شرایط بازی را به عراق واگذار کردیم. تأکید می کنم شجاعی جزو بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده اما تیم ملی جای بهترین هاست و به نظرم شجاعی خودش از تیم ملی برود، بهتر است.

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال نیز با انتقاد از رفتار مسعود شجاعی در دیدار با عراق گفت: از مسعود شجاعی بعید بود که چنین عملکردی داشته باشد، اخطار دوم را دریافت کند و پس از اخراج، با داور به جر و بحث بپردازد. بزرگترهای تیم باید آرامش بیشتری به تیم می دادند و بازیکنان جوان از تجربه آنها استفاده می کردند اما این اتفاق در دیدار برابر عراق رخ نداد.

سایر پیشکسوتان و علاقمندان به فوتبال نیز همین نظر را دارند و به مسعود شجاعی پیشنهاد داده اند با توجه به اینکه تیم ملی تا فروردین ماه سال آینده دیداری پیش رو ندارد و وی به مرز 36 سالگی خواهد رسید، بهتر است خودش از تیم ملی خداحافظی کند و جایش را به جوانان بدهد و تمرکزش را روی عملکرد خوب و تاثیرگذار برای تراکتور تبریز بگذارد که به حضورش نیاز دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وقت خداحافظی است آقای شجاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقت خداحافظی است آقای شجاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید