مطهری: استقلال بزرگ است و نباید درباره تیم های بزرگ صحبت کنیم، در هفته های گذشته هم باید پیروز می شدیم

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت که اعضای این تیم نباید اظهارنظری درباره سایر تیم های بزرگ انجام دهند.

مطهری: استقلال بزرگ است و نباید درباره تیم های بزرگ صحبت کنیم، در هفته های گذشته هم باید پیروز می شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ خرید اینترنتی، ارسلان مطهری پس از رجحان 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان گفت: در هفته های گذشته هم باید برنده می شدیم که شانس با ما یار نبود. گل من هم حاصل لطف خدا و زحمت بچه ها بود.

وی در خصوص راستا استقلال تا قهرمانی لیگ بیست ویکم توضیح داد: در فوتبالم یاد گرفته ام هیچ وقت از قهرمانی حرف نزنم و برای رسیدن به قهرمانی کوشش کنم؛ نتیجه آن هم چیزی می گردد که دل مان می خواهد. هنوز هفته نهم لیگ هستیم و صحبت کردن از قهرمانی زود است. هنوز خیلی کار داریم و باید فرایند صعودی در پیش بگیریم، آن را حفظ کنیم و نتایج موردنظر خود را بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره پنج تساوی متوالی استقلال بیان نمود: بعضی اوقات تیم دچار این بدشانسی ها می گردد و این را به حساب بدشانسی می گذاریم. نقدها به تیمی که بد بازی می نماید و نتیجه نمی گیرد، وارد است. این نقدها به تیمی که خوب بازی کند و نتیجه نگیرد هم وارد است، اما آن تیم خوب بازی نموده است. این بدشانسی ها از یک جا تمام می گردد و بازیکنان اعتمادبه نفس می گیرند. موقعیت ها در ملاقاتهای قبل وارد دروازه نمی شد و اگر این اتفاق رخ نمی داد، پنج بازی گذشته مساوی نمی شد.

مطهری راجع به اینکه استقلال چه ترفندی برای پیروزی مقابل تیم های بزرگ دارد و اینکه سپاهان با پنج قهرمانی تیمی بزرگ است، گفت: ما تیمی بزرگ هستیم و نباید درباره تیم های بزرگ صحبت کنیم. من نگفتم سپاهان تیم بزرگی نیست و به هیچ تیمی بی احترامی نمی کنم. پاسخی برای سؤال حاشیه ای شما ندارم.

وی در خصوص ملاقات هفته دهم استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی مهمی پیش رو داریم و همه تیم ها کوشش می نمایند نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورند. هر بازی می تواند برای ما سخت باشد و همه تیم ها جلوی ما تمام کوشش خود را می نمایند تا دیده و پیروز شوند. ما که در استقلال بازی می کنیم، باید دو برابر کوشش کنیم.

مهاجم استقلال درباره قضاوت پیغام حیدری در این مسابقه مطرح نمود: همه داوران اشتباه می نمایند و این در فوتبال طبیعی است. اشتباه بیش از حد داور و اعتراض بیش از حد به داور غیرطبیعی است، اما اعتراض به داور هم امری طبیعی محسوب می گردد. با این حال قضاوت حیدری عالی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مطهری: استقلال بزرگ است و نباید درباره تیم های بزرگ صحبت کنیم، در هفته های گذشته هم باید پیروز می شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: استقلال بزرگ است و نباید درباره تیم های بزرگ صحبت کنیم، در هفته های گذشته هم باید پیروز می شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید