تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی از اولویت های شهرداری سنندج است

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، خبرنگاران/کردستان شهردار سنندج با بیان اینکه خدمت صادقانه و برطرف مسائل شهری باید سرلوحه کار تمام مدیران قرارگیرد، گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی، تکریم ارباب رجوع و پیوست فرهنگی در تمام پروژه های عمران شهری باید در اولویت کار این شهرداری قرار گیرد.

تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی از اولویت های شهرداری سنندج است

سید انور رشیدی صبح امروز پنجشنبه در نخستین جلسه شورای اداری اظهار کرد: خدا را شاکرم که پس از 14 سال خدمت در صندلی شورای اسلامی شهر سنندج اکنون در کسوت دیگری و به اسم شهردار سنندج در خدمت مردم شریف و متدین شهر سنندج هستم.

رشیدی اسم کرد: کسی که در خدمت رسانی به مردم خدا را در نظر داشته باشد هم در پیشگاه خدا هم در میان مردم حرمت و صندلی دارد.

وی ادامه داد: ما ادعایی نداریم که برای معجزه آمده ایم و برای تحقق مدینه فاضله هیچ سقفی وجود ندارد بلکه باید کوشش خود را صدچندان کنیم و به صورت جمعی تمامی قصورها و کم تجربگی ها را جبران کنیم.

رشیدی از تمامی همکاران خواست که نگاه همه اکنون منفک از تصمیماتی باشد که در گذشته در شورا گرفته شده و باید تمام توان خود را جهت جبران نقصان ها به کار ببندیم و همه ورای وقت و زمان به مثابه یک خانواده بزرگ کار کنیم.

وی در مورد احترام به پیشکسوتان و افراد باتجربه در حوزه مدیریت شهری و خدمت رسانی تاکید نمود: باید برای کسانی که در این زمینه مویی سفید کرده اند احترام ویژه ای قائل باشیم.

شهردار سنندج اظهار داشت: باید تمام تهدیدها و بحران های ایجاد شده را به فرصت تبدیل کنیم تا هم مردم هم خدا از ما راضی باشند چرا که اگر مردم راضی باشند خدا هم از ما راضی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در 14 سال خدمت در شورا توانسته ام به قوانین و مقررات اشرافیت داشته باشم؛ گفت: باید تمام کوشش خود را به کار ببندیم چون شهر سنندج دارای پتانسیل های بسیار خوبی است.

سید انور رشیدی بیان نمود: مدیران در حوزه های مختلف در پی احصاء پتانسیل های عمومی و محلی در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، فضای سبز و ... باشند و بعلاوه مسائل حوزه کاری خود را شناسایی کرده و انعکاس دهند.

شهردار سنندج اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی، تکریم ارباب رجوع و پیوست فرهنگی در تمام پروژه های عمران شهری باید در اولویت کار این شهرداری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی از اولویت های شهرداری سنندج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی از اولویت های شهرداری سنندج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید