انتخابی جام جهانی 2022، پرو با شکست کلمبیا به صعود امیدوار ماند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، در ادامه بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، تیم فوتبال پرو به بردی ارزشمند در خانه کلمبیا دست یافت.

انتخابی جام جهانی 2022، پرو با شکست کلمبیا به صعود امیدوار ماند

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، در ادامه بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (شنبه - به وقت تهران) دو ملاقات برگزار گردید که در یکی از این بازی ها کلمبیا در ملاقاتی خانگی با نتیجه یک بر صفر مغلوب پرو شد. تنها گل این بازی را ادیسون فلورس در دقیقه 85 برای پرو به ثمر رساند.

تیم تحت راهنمایی ریکاردو گارکا با این برد 20 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد. شاگردان رینالدو روئدا هم با قبول این شکست 17 امتیازی باقی ماندند و به رده ششم جدول سقوط کردند.

در دیگر بازی این رقابت ها، ونزوئلا در خانه خود با نتیجه 4 بر یک بولیوی را که از دقیقه 60 در پی اخراج آرائوس 10 نفره بود، شکست داد. شاگردان خوسه پکرمن با این برد 10 امتیازی شدند و همچنان در قعر جدول 10 تیمی این رقابت ها جای دارند. بولیوی هم با 15 امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

پیش از این تیم های برزیل و آرژانتین صعودشان به مرحله انتهای جام جهانی را قطعی نموده اند و رقابت برای کسب دو سهمیه مستقیم دیگر در جریان است، این در حالی است که تیم پنجم جدول در انتها این رقابت ها برای کسب سهمیه باید راهی بازی پلی آف بین قاره ای گردد.

جدول رده بندی این رقابت ها به توضیح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتخابی جام جهانی 2022، پرو با شکست کلمبیا به صعود امیدوار ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی جام جهانی 2022، پرو با شکست کلمبیا به صعود امیدوار ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید