فرهنگ و هنر

نینتندو چگونه اولتراهند (Ultrahand) در افسانه زلدا: اشک های قلمروی پادشاهی را طراحی کرد؟ ، جعبه ابزار بازی سازان (134)

در افسانه زلدا: اشک های قلمروی پادشاهی (The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom)، جدیدترین ابزار لینک نه یک اسلحه، ساز موسیقی یا نقاب مجهز به قابلیت تغییرشکل، بلکه یک بازوی جادویی است که به شما اجازه می دهد اشیاء را به هوا بلند کنید و بعد با چسب به هم بچسبانید.

8 اردیبهشت 1403

10 بازی ترسناک قرون وسطایی برتر؛ وحشت تاریخی

ژانر ترسناک یکی از مجذوب نماینده ترین ژانر های رسانه های مختلف است. یک داستان ترسناک خوب چه در فیلم ها، کتاب ها یا بازی های ویدیویی باشد، می تواند شما را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد زیرا با عمیق ترین ترس هایتان بازی می نماید. در این آثار سکانس هایی که...

19 فروردین 1403

شماره تلفن های ضروری برای سفر

شرایط ویژه هوا در تعطیلات نوروز 1403 اقتضا می نماید که پیش از سفر، در انتخاب مقصد، مسیر، اقامتگاه و حتی محل توقف و استراحت، از پیش اطلاعاتی به دست آورد.

3 فروردین 1403

چرا پدربزرگ و مادربزرگ بودن لذت بخش تر از پدر و مادر بودن است؟

پدر و مادر بودن برترین شغل دنیاست، تا زمانی که بچه های شما بچه دار شوند. از هر پدربزرگ و مادربزرگی درباره تجربه شان با نوه ها بپرسید، به شما خواهند گفت پدربزرگ و مادربزرگ بودن بسیار شگفت انگیز است. این کار شامل عشق، آغوش و بوسه است و وظایف بسیار کمتری نسبت...

4 بهمن 1402

عکس ، مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟

همه می دانیم که برترین گوشی هر برند را باید در کلاس پرچمداران جست و جو کرد؛ شیائومی 13 هم از جدیدترین دستگاه های رونمایی شده بازار است که تا به حال دو مدل از آن وارد بازار شده است.

27 آذر 1402

بوستان خواجوی کرمانی یکی از تفرجگاه های مرکز به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، بوستان خواجوی کرمانی یکی از تفرجگاه های مرکز به شمار می رود.

8 اردیبهشت 1402

نوئل کارول از پنج کتاب مهم حوزه فلسفه هنر می گوید

خبرنگاران: نوئل کارول استاد فلسفه است و در زمینه فلسفه هنر در مرکز فارغ التحصیلان دانشگاه نیویورک سیتی فعالیت می کند. وی مؤلف کتاب مقدمه ای معاصر بر فلسفه هنر را نوشته که از سوی انتشارات راتلج منتشر شده است.

5 اردیبهشت 1402

معرفی 10 نژاد سگ عضلانی فوق العاده قدرتمند

هر سگ دوستی ویژگی های خاصی را برای حیوان خانگی خود ترجیح می دهد. برخی سگ های کوچک و بغلی را دوست دارند و برخی دیگر نژاد ها که عضلانی اند و ظاهری وحشی دارند.

4 اردیبهشت 1402

رضا کیانیان: این پست و استوری من نیست ، فکر های بیمار حرف های خودشان را به دیگران نسبت می دهند

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پستی در صفحه مجازی اش تاکید نموده است که از دو قطبی گری بیزارم. همواره سعی کردم، خودم باشم.

21 فروردین 1402

پخش مستند رضا رویگری از تلویزیون در سیزده بدر

فیلم مستند تماشاگر بهار فراوری نو شبکه مستند به کارگردانی ابوالفضل توکلی و تهیه کنندگی ابوالفضل محمد باقر پرتره ای از رضا رویگری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است.

12 فروردین 1402

برگزاری اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با همکاری آموزشگاه همراه اول

اختتامیه نخستین کارسوق فراگیر برنامه نویسی با حمایت و مشارکت همراه اول برگزار و جوایز برگزیدگان آن اهداء شد.

26 اسفند 1401

ترجمه رمان ژولی در بازار کتاب ایران

به گزارش خبرنگاران ، رمان ژولی از مهم ترین آثار ادبی رمانتیک دنیا و از شاهکارهای ادبیات فرانسه است که در سال های 1756 تا 1758 به وسیله ژان ژاک روسو خلق و برای اولین بار در 1761 به چاپ رسیده است.

24 اسفند 1401

نمایشگاه کارتون نوروز و گردشگری تهران همزمان در پنج مرکز فرهنگی هنری برگزار می گردد

ایسنا/ براساس گزارش های بدست آمده، نمایشگاه کارتون نوروز و گردشگری تهران همزمان در پنج مرکز فرهنگی هنری برگزار می گردد.

21 اسفند 1401

اکوکمپ دورنا مشگین شهر؛ اقامت در دل کوه های سبلان و دشت های سرسبز

اکوکمپ دورنا مشگین شهر در زمینی به مساحت 5 هکتار در 18 کیلومتری جاده گردشگری قینرجه و 20 کیلومتری جنوب مشگین شهر به بهره برداری رسید. کوه های سبلان، دشت های سرسبز و آب و هوایی کوهستانی سرتاسر اکو کمپ دورنا را احاطه نموده است.

20 اسفند 1401

فرصت رشد مانا همراه با توسعه بازار متاورس

متاورس از جمله اصلاحات و عبارت هایی است که اخیراً به شدت محبوب شده است و به طور مداوم در اخبار تکنولوژی های روز جهان نام آن شنیده می گردد.

15 اسفند 1401

استاد جلالی به خانه ابدی بدرقه شد

علی جلالی خوشنویس برجسته کازرونی در سن 65 سالگی با زندگی وداع کرد و امروز شاگردان و هنرمندان خبرنگارانش با جسم او وداع کردند.

9 اسفند 1401

12 تا از بهترین مقاصد برای طبیعتگردی در بهار

بهترین مقاصد طبیعت گردی در بهار در ایرانویژگی بهار در ایران نوسازی و بیداری زمان و طبیعت و مردم است. از آنجایی که بهار در ایران با جشن سنتی سال نو فرا می رسد؛ برای بسیاری این فصل زمان قدردانی از فضای سبز، نسیم تازه است. طبیعت گردی در بهار ایران این این...

4 اسفند 1401

اگر سفر یک روزه در پیش دارید، مطلب ما را از دست ندهید!

یکی از انواع سفرهایی که برای آن برنامه ریزی می کنیم، سفر یک روزه است. سفر یک روزه معمولا در تعطیلات کوتاه مدت مانند تعطیلات آخر هفته انجام می گردد و با توجه به اینکه زمان سفر کوتاه است، مکان هایی در نظر گرفته می شوند که در نزدیکی مبدا قرار داشته و فاصله...

15 بهمن 1401

هوش مصنوعی دانشمندان را فریب داد، پیشرفت ترسناک فناوری

این ابزار 50 مقاله تحقیقاتی پزشکی فراوری کرد و این مقالات از آزمایش آنالیز سرقت ادبی هم با رتبه اصالت 100 درصدی سربلند بیرون آمدند به این معنی که هیچ نوعی از سرقت ادبی تعیین نشد.

27 دی 1401

7 پادشاه تاثیرگذار انیمیشن های دیزنی

از به یاد ماندنی ترین شخصیت های دیزنی پادشاهانی بودند که باید با بعضی از شرورترین شروران دیزنی مقابله می کردند و در عین حال از عزیزان، سرزمین ها و مردمان تحت فرمانشان محافظت می کردند. شخصیت پادشاه در فیلم های دیزنی در کنار قدرتمند بودن دانا و دلسوز هم...

23 دی 1401
تعداد: (179)