پاهای خود را در فویل آلمینیوم بپیچید؛ نتیجه عجیب است!، عکس

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، بسیاری از مردم از فویل آلمینیومی در آشپزخانه استفاده می نمایند، اما بسیاری از افراد به فکر استفاده از آن برای پوشاندن اعضای بدن نیستند. ممکن است ایده عجیبی به نظر برسد، اما به نظر می رسد که فویل آلومینیومی یک محصول عالی برای بیماری های روزمره شما است.

پاهای خود را در فویل آلمینیوم بپیچید؛ نتیجه عجیب است!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خرید اینترنتی ، پیچیدن اعضای بدن در فویل آلومینیومی می تواند مزایا و فواید زیادی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، برای برطرف خستگی عالی است، مفاصل درد را تسکین می دهد، درد ناشی از سوختگی را تسکین می دهد و حتی می توان از آن برای درمان سرماخوردگی استفاده کرد.

فویل آلومینیومی دارای اندازه شگفت انگیزی از کاربردهای مفید است که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید.

علاوه بر اینکه پیچیدن پا در آلمینیوم برای سلامتی مفید است، از آن می توانید به عنوان قیف بهره ببرید؛ با تا کردن اندازهی فویل آلومینیومی می توانید به راحتی قیفی برای خود درست کنید که نشتی نداشته باشد و بعلاوه اگر احتیاج به اتو کردن لباس دارید اما زمان کافی برای این کار ندارید، فویل آلومینیومی برترین راهکار است. یک لباس را دور یک تکه فویل تا بزنید و سپس اتو کنید. به علت فویل، لباس از هر دو طرف به طور همزمان اتو می گردد. خیلی سریعتر کارتان تمام می گردد!

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

  • بطری آب پلاستیکی اینجا به کار آید!/ عکس

  • آمریکا 163 میلیون دلار دیگر برای این جنگنده هزینه می نماید/ عکس

227227

منبع: خبرآنلاین

به "پاهای خود را در فویل آلمینیوم بپیچید؛ نتیجه عجیب است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاهای خود را در فویل آلمینیوم بپیچید؛ نتیجه عجیب است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید