جدیدترین گزارش از شرایط گوشی های هوشمند در بازار

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، گوشی های هوشمند بازار در چه شرایطی هستند؟

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل توانسته اند در آمریکا به فروش بسیار خوبی دست پیدا نمایند. سهم بازار آی او اس در این کشور 5.2 درصد رشد داشته که باید این افزایش فروش را در گرو فروش خوب پرچمداران تازه اپل بدانیم. بعد از این دو گوشی آیفون 6 اس قرار گرفته است. این گزارش از سوی شرکت کانتار که به آنالیز شرایط بازار مشغول است، تحت لوای گزارشی از شرایط بازار گوشی های هوشمند برای سه ماهه سوم سال 2016 منتشر شده است. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانید.

جدیدترین گزارش از شرایط گوشی های هوشمند در بازار

براساس گزارش کانتار در حال حاضر آی او اس 34.2 درصد از بازار آمریکا را در اختیار دارد. این در حالی است سهم بازار اندروید از 66.7 درصد به 63.4 درصد رسیده است. با این وجود دستگاه های نو اپل خیلی شگفت انگیز نیستند. سهم آی او اس در بازار آمریکا با 2.5 درصد کاهش به 15 درصد رسیده و در بازار چین نیز سهم این پلتفرم از 18.7 به 14.2 درصد کاهش یافته است. اما همچنان آیفون 7 و 7 پلاس، پرفروش ترین گوشی های ماه سپتامبر در انگلستان بوده اند و توانسته اند 15.1 درصد از بازار را در دستان خود بگیرند. نکته قابل توجه در این بین این است که آیفون اس ای نیز توانسته کماکان از محبوبیت خود در بریتانیا محافظت کند و 8.5 درصد از فروش این منطقه را در اختیار دارد. این اندازه در آمریکا 3.5 درصد است.

بعد از مسائل پیش آمده برای گلکسی نوت 7، تنها بازاری که نشان از رشد سال به سال فروش این غول کره ای دارد، مربوط به انگلستان است که 30.4 درصد از سهم بازار را از آن خود نموده است. سامسونگ در بازار ایتالیا، به وسیله هواوی پشت سر گذاشته شده و غول چینی توانسته در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته با 15.2 درصد رشد فروش، 27.3 درصد از بازار موبایل این کشور را در دست بگیرد. در بازار چین، اوپو را باید کمپانی برتر بازار بدانیم که با 8.2 درصد رشد نسبت به سال گذشته توانسته 11.2 درصد از سهم بازار را داشته باشد. اوپو آر 9 توانسته عنوان پرفروش ترین گوشی را از آیفون 6 اس بگیرد.

کارشناسان هنوز هم نسبت به فصل تعطیلات و پیش بینی های فروش در این بازه زمانی با شک و تردید گفت و گو می نمایند. سامسونگ باید برای جبران ماجرای گوشی های سوخته خود سخت بجنگد، ولی می توان امیدوار بود که از طرف دیگر فروش گلکسی اس 7 و اس 7 اج افزایش داشته باشد. اما در خصوص حضور اپل در بازار چین، تحلیل گران براین این باورند به علت عدم تعادل میان عرضه و تقاضا به ویژه در خصوص آیفون 7 پلاس، با افزایش عرضه اپل در فصل پایانی امسال میلادی، می تواند رشد قابل توجهی را در پیش داشته باشد.

منبع: الی گشت

به "جدیدترین گزارش از شرایط گوشی های هوشمند در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین گزارش از شرایط گوشی های هوشمند در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید