بلومبرگ: با نسل دوم اپل ویژن پرو حداقل 18 ماه فاصله داریم

به گزارش وبلاگ خرید اینترنتی، دیجیاتو: خبرنگار بلومبرگ در یادداشتی مدعی شده است که احتمالاً نسل دوم ویژن پرو تا حداقل 18 ماه دیگر عرضه نمی گردد.

بلومبرگ: با نسل دوم اپل ویژن پرو حداقل 18 ماه فاصله داریم

هدست ویژن پرو چند هفته ای است که رسماً وارد بازار شده و علاقه مندان از همین حالا به نسل بعدی این محصول فکر می نمایند. اما خبرنگار بلومبرگ باور دارد که نسل دوم هدست اپل حداکثر تا 18 ماه دیگر وارد بازار نخواهد شد.

مارک گرمن از بلومبرگ در یادداشتی جدیدی اعلام نموده است که اپل به احتمال زیاد حداقل 18 ماه تا عرضه نسل دوم ویژن پرو فاصله دارد. پیش تر در گزارش ها اعلام شده بود که کوپرتینویی ها کار روی ویژن پرو 2 را شروع نموده اند، اما حالا با این گزارش به نظر می رسد که به این زودی ها نباید منتظر عرضه این دستگاه باشیم.

چنین فاصله زمانی زیادی بین دو نسل از این هدست شاید چندان ایده آل نباشد، اما به اپل یاری می نماید تا به مقدار کافی ویژن پرو بفروشد و جای پای خود را در بازار محکم کند. لازم به ذکر است که اپل هنوز عرضه جهانی این هدست را شروع ننموده است و به زمان بیشتری برای این کار احتیاج دارد.

گرمن بعلاوه می گوید که عرضه ویژن پرو نشان داد هدست های واقعیت ترکیبی هنوز احتیاجمند پیشرفت های زیادی هستند. او با اشاره به نقد و آنالیز های این دستگاه یادآور شد که درحال حاضر استفاده از ویژن پرو برای امور روزانه می تواند چالش برانگیز باشد. گرمن اضافه کرد: رابط کاربری این دستگاه همواره روان کار نمی نماید و به سختی می توان این واقعیت را فراموش کرد که با هزینه ای 3500 دلاری یا بیشتر برای این تجربه روبه رو هستیم.

منبع: انتخاب

به "بلومبرگ: با نسل دوم اپل ویژن پرو حداقل 18 ماه فاصله داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلومبرگ: با نسل دوم اپل ویژن پرو حداقل 18 ماه فاصله داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید